Τα χρόνια περνάνε και μυαλό δεν βάζω. Κάπου εκει ανάμεσα στα χάδια, τα φιλιά και τις αγκαλιές γελιέμαι. Πάλι γελάστηκα. Δεν έμαθα μωρέ. Δεν έμαθα!
- Και σου είπα μικρή μου να προσέχεις. Η ζωή τα φέρνει όπως θέλει αυτή. Όσο κι αν ψάχνεις δεν θα την βρεις την αιτία. Και όχι δεν φταις εσύ. Ούτε αυτός φταίει όσο νομίζεις. Η ζωή βλέπεις..
- Και που θα το ρίξω το φταίξιμο εγώ; Με ποιόν να τα βάλω;
- Με κανέναν. Να κοιτάξεις μπροστά. Ο χρόνος όλα θα τα γιάνει.
- Τώρα όμως τί κάνω;
- Τώρα κλαις καλή μου. Κλαις...
- Και μετά;
- Και μετά ζεις καλή μου. Ζεις..
- Μέχρι τότε;
- Μέχρι τότε σώπαινε. Ο χρόνος είναι ο γιατρός.
- Ο χειρότερος;
- Δυστυχώς ο μοναδικός..
- Και σου είπα μικρή μου να προσέχεις. Η ζωή τα φέρνει όπως θέλει αυτή. Όσο κι αν ψάχνεις δεν θα την βρεις την αιτία. Και όχι δεν φταις εσύ. Ούτε αυτός φταίει όσο νομίζεις. Η ζωή βλέπεις..
- Και που θα το ρίξω το φταίξιμο εγώ; Με ποιόν να τα βάλω;
- Με κανέναν. Να κοιτάξεις μπροστά. Ο χρόνος όλα θα τα γιάνει.
- Τώρα όμως τί κάνω;
- Τώρα κλαις καλή μου. Κλαις...
- Και μετά;
- Και μετά ζεις καλή μου. Ζεις..
- Μέχρι τότε;
- Μέχρι τότε σώπαινε. Ο χρόνος είναι ο γιατρός.
- Ο χειρότερος;
- Δυστυχώς ο μοναδικός..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου